چربی گیر چیست
نوشته شده توسط : hotelju

چربی گیر چیست؟

 

چربی گیر چیست؟
چربی گیر چیزی است که فاضلاب آشپزخانه قبل از ورود به سیستم زباله فاضلاب از آن عبور می کند. این دستگاه - از نظر فنی رهگیر گریس - گریس را رهگیری ، ضبط یا "به دام می اندازد". چطور؟

در ماهیتابه را چرب کنید ( چربی گیر )

 

گریس - چربی گیر  اصطلاح صنعتی چربی های حیوانی و روغن های گیاهی (FOG) - 10 تا 15 درصد چگالی کمتری نسبت به آب دارد و در نتیجه ، روی آن شناور می شود. هنگامی که فاضلاب آشپزخانه از طریق یک رهگیر گریس جریان می یابد ، FOG به لطف سیستم مهندسی دزدگیر ، سازه های دیواری پلاستیکی که جریان آب را کند می کند ، به سطح بالا می رود. این به FOG زمان می دهد تا به سمت بالا برود ، در حالی که آب بدون FOG از پایین دام به خطوط فاضلاب خارج می شود.

 

وقتی مقدار کافی چربی در روغن گیر جمع شد ، باید تخلیه شود. چربی گیر این می تواند یک فرایند دستی باشد ، یا گاهی اوقات شامل یک کامیون پمپ و سایر تجهیزات تخصصی است. رهگیرهای گریس اتوماتیک ، از جمله مدل های Big Dipper ، لایه گریس را در یک ظرف ذخیره سازی جدا کنید. این ظرف به راحتی توسط کارکنان آشپزخانه قابل تخلیه است. هنوز هم ، کارکنان آشپزخانه باید چربی گیر به طور دوره ای فیلترهایی را که برای گرفتن ذرات کوچک غذا طراحی شده است تمیز کنند ، به همین دلیل ما دستیار پیشرفته نگهداری را معرفی کردیم . این گزینه جدید به طور خودکار این ذرات را چربی گیر





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: